Vnímám vaší značku komplexně.

VŠEM

Klient: VŠEM
Kampaň: 3 úrovně školného
Vypracováno: únor 2011
Odkaz: www.vsem.cz

Info: návrh konceptu jarní kampaně

 

Na jaře 2011 jsem se zúčastnil výběrového řízení a vypracoval návrhy pro Vysokou školu ekonomickou a managementu - VŠEM pro novou jarní kampaň s názvem "3 úrovně školného". Reklamní kampaň měla probíhat na území hlavního města Prahy - zejména metro rámečky, city-lighty a další média spolu v kombinaci s prvky guerilly.

Kromě aktivních promotérů k výběrovému řízení patřil i návrh realizace interaktivní tramvajové zastávky, kde by si potencionální studenti mohli prohlédnout nejen základní informace o škole na touch displeji, ale i spočítat a přizpůsobit výši školného svým možnostem a požadavkům. Hlavním motem bylo "STUDIUM VŠEM! Vy si vybrat můžete!" Spolu s realizací této zastávky měla být v provozu i tramvaj v brandu VŠEM "3 úrovně školného", která by tuto kampaň doplňovala a efektivně sdělovala bližší informace, které by měla obsažené na palubě, na dalších nosičích - rámečky, sedačky tramvaje, tyče apod.

Ve výběrovém řízení jsem sice postoupil do užšího výběru, bohužel jsem však s konceptem a návrhy jarní kampaně nezvítězil. Ambice zadavatele pro realizaci jarní kampaně byly nemalé, nicméně určené prostředky na tuto kampaň odpovídaly více realitě. Tak třeba příště...

Petr Šuba © 2009 - 2021 www.petrsuba.cz
Digitální tisk & rámování obrazů Vrchlabí // Tiskárna, velkoformátový a ofsetový tisk