Navrhuji řešení, která fungují.

Novinky

FOOD FESTIVAL NA DVOŘE > PŘIJĎTE POBEJT!

Spolek Na Dvoře se rozhodl, že uspořádá přátelský piknik. A co by to bylo za piknik bez občerstvení? ...tak to rovnou pojmeme jako lokální food festival... A akce je na světě!

Jídlo nás spojuje. Je příležitostí k setkání. Skrze jídlo můžeme poznávat jiné kultury, lidi a zvyky, ale i své sousedy a přátele. Vybíráme si jídlo dobré, lokální, férové, domácí. Podporujeme místní farmáře a výrobce.

REKLAMNÍ KAMPAŇ JOHANN MALLE 2016

A je to tu! Reklamní kampaň společnosti Johann Malle - český výrobce kontinentálních postelí a přírodních matrací, je v plném proudu. Hlavní motiv nové kontinentální postele s luxusními matracemi je k vidění na bigboardech v Praze i Brně a ve vybraných tiskovinách. Megabigboard o rozměrech 18 x 10 metrů, který je na magistrále v Praze - 5. května, D1 > směr Brno (před KFC) je opravdu nepřehlédnutelný.

ORIGINAL MARKS BISTRO

Tak už se to blíží! Ještě chvilku a bude otevřené nové originální a úžasné bistro ve Dvoře Královém nad Labem. Chuť něco změnit je veliká! Nabídnout jinou než "tuctovou" pizzu, připravit dobrou kávu a hlavně mít vše čerstvé, domácí limonády a další dobroty - to je přání a vize nového bistra.

Držím palce a pevně věřím, že se to brzy podaří.

ZASAĎ STROM PRO PŘÁTELSKOU ALEJ!

Na podporu Přátelské školy ve Vrchlabí jsme se rozhodli vysadit Přátelskou alej, kde by mohli všichni příjemně trávit svůj volný čas. V tuto chvíli se hledá vhodné místo (starý úvoz, část nevyužité louky, nepoužívaná zemědělská cesta apod.), kde by díky sponzorům a zúčastněným, mohly být vysazeny vhodné stromy a keře.

DIGITÁL NEBO OFSET?

Myslím, že touto otázkou se zabýval skoro každý. Zcela jednoznačná odpověď však není. Každá technologie má své pro a proti. Nicméně jeden zásadní rozdíl tu je > a to jsou vstupní náklady. Jednoduše nemá cenu tisknout 100 ks oznámení ofsetem nebo 10 tisíc letáků digitálem. I když někdy mohou být ceny za digitál hodně příznivé.

VHODNÝ POTISK REKLAMNÍCH PŘEDMĚTŮ

Stejně jako v případě brandingu firemního textilu, i u této kategorie předmětů je více možností jak... Některé jsou víc než klasické, jiné nevšední a drahé. Každopádně u některých je dobré pečlivě zvážit, kterou technologii potisku použít. Právě u věcí běžného užití se potkáváme se "školáckou" chybou. Zadavatelé většinou "honí" cenu ale v konečném důsledku se přehlíží délka životnosti předmětu. Z tohoto důvodu by se měla zvolit vhodná technologie, aby potisk "nepřežil" předmět (v tom lepším případě) nebo naopak

POTISK TEXTILU NEBO VÝŠIVKA?

Nevíte jakou technologii použít pro označení firemních oděvů? Způsobů "jak", je v dnešní době opravdu hodně. Aby oděvy vypadaly dobře, doporučuji "nešetřit" a vybrat opravdu nejen vhodný způsob pro označení textilu, ale i kvalitní výrobky. Opravdu se to vyplatí!

3D LOGO WALMARK > DOKONČENO

Final je tu! Logo je vyrobené z lesklého červeného 5 mm Perspexu® na transparentních distancích. Na výšku 300 mm, šířka cca dva metry. Umístění > kancelářšká budova Kavčí Hory Offcie Park.

ABACANTE - PARÁDNÍ MEXICKÁ RESTAURACE VE ŠPINDLU

ABACANTE - vyhlášená Mexická restaurace Abacante ve Špindlerově Mlýně. > Minulý pátek jsem s kolegou nainstaloval DiBond®-ové nápisy do štítu, aby byl tento bezva podnik snadněji lokalizovatelný.

HOLE IN ONE S ARAGONITEM!

Konečeně se mi povedlo zpracovat rychlou prezentaci pro úžasnou golfovou trofej. Je opravdu originální, poměrně velká a hlavně těžká. Je vhodná spíše pro důležitější turnaje. Autorem trofeje je umělecký kameník Jakub Vorel, který k její výrobě použil naprosto ojedinělý Karlovarský Aragonit v ocelové obruči.

Syndikovat obsah

Petr Šuba © 2009 - 2021 www.petrsuba.cz
Digitální tisk & rámování obrazů Vrchlabí // Tiskárna, velkoformátový a ofsetový tisk